Sista dagen på året har börjat...

...& nästan allt är planerat inför årets sista och finaste middag. Imorn ska to-do-listor göras så att allt blir gjort och i rätt ordning ;) Älskar som ni vet att laga mat och det blir bara bättre bänt Hanna är här och vi kan laga maten och planera allt tillsammans :)

Idag har vi spelat bowling och nästa år (efter idag... Konstigt!!) ska jag börja spela :) hihi! Behöver en massa träning men tycke det är roligt så ska nog lära mig :) har ju talang i släkten så att det räcker. Om jag snor lite från alla borde jag kunna bli bra :)

Vi lagade indisk mat och hade julafton :) malin& jag vann 75 kr på triss! Spelade även sequence, ett fantastiskt spel! :) Nu ska jag sova för ska snart upp igen känns det som ;) ska börja morgonen med en smoothie och löpning :) & så kommer ADAM!!! <3

Gott Slut & Gott nytt år!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0