Gryningspyromanen

Jag försöker vara duktig idag. Jag måste vara duktig idag.
Jag gick upp vid kvar över sju och gjorde frukost till min älskling och sedan satte jag mig med tentan. För inte fick jag mycket gjort igår...Totalt tom i hjärnan! (& inte fanns det någon bra hylla på ikea heller..)
Men nu har jag skrivit mer än hälften iallafall och frukosten är precis intagen så hoppas på lite extra energi till hjärnan :)


perfekt fredagsfrukost!
Smoothie med banan, björnbär & mjölk samt två knäckebröd med det godaste man kan ha på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu har jag hittat till den nya och lagt till dig på bloglovin , så blogga flitigt hihi:) /matilda

2011-02-18 @ 11:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0