Guten Morgen

jag har inte orkat resa mig upp än, men jag ser solen lysa vackert utanför mitt fönster, så snart är det dags att gå upp och ut i solen och steka en stund med lillasyster :)

igår hade vi en jättehärlig dag! tipspromenaden var jätterolig :D Jag skrapade dessutom ihop 10 rätt vilket inte är illa för mig :) pappa fick 12 & adam 11, men jag känner ändå mig duktig ;) mamma och morfar fick också 10, så egentligen var ju mitt resultat det sämsta...

Mormor bjöd på smörgåstårta och jordgubbstårta och hon blev jätteglad för presenten :)

jag måste också berätta att jag vann när vi spelade kort igår kväll! :D det var då inte igår... ;)

nej, nu väntar solen och sedan cykling in till älsklingen.
puss&kram.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0