Dagen D

godmorgon!
jag ligger i sängen och vill helst inte gå upp.. jag är jättepigg, men jag är nervös för tentan och det suger att den börjar vid kl 14!! hinner ju oroa mig i 6 timmar innan det är dags...
jag hoppas att det går bra, håll tummarna! sofia hittade en gammal tenta på internet igår kväll, först när jag såg den ville jag dö. sen kändes det rätt bra ändå och se hur den kan vara upplagd. men samtidigt så kunde jag inte många frågor som de hade haft 2009.. nej nu får jag sluta deppa! Det kommer säkert gå fint! 

nu ska jag masa mig upp och göra smoothie :)
ikväll efter middagen ska jag bara slänga mig i soffan och slappna av! känns som det var länge sedan..

hoppas alla får en bra fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till /matilda

2011-03-25 @ 12:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0