Lördag!

Det är äntligen helg och trots att jag sovit skitdåligt inatt är jag glad :)
Adam & Jag åkte med pappa och mamma till "bergkvara-svängen" imorse och sprang sedan hem igen och åt frukost. Det gick jättebra och nu efteråt kan jag nog känna att det var roligt. Jag tycker ju egentligen att det är kul att springa, men jag var väldigt irriterad i början av löpningen.. stackars adam... ;) 

Tentan igår var... jobbig!
fruktansvärt omodernt att skriva förhand alltså! :o jag hade enorm skrivkramp, som inte släppte på en timme! (vilka problem!) men annars tror jag att det gick okej. det är svårt att säga.. frågorna var så breda att jag säkert missade att skriva ner något viktigt.. men men :)

igår efter middagen däckade jag i soffan med en underbar semla! :)
i grädden hade jag blandat i kesella vanilj och i mitten hade jag hallon istället för mandelmassa! :)



ikväll är det party!
när hände det sist i mitt liv?? haha!
Grattis Wesslan!! :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Håller med dig Erika, omodernt var ordet :) en dator vore de bästa!!

2011-03-27 @ 22:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0