Tjejklassiker, CHECK!

tisdagkväll.
har varit ute och joggat för att få bort den hemska träningsvärken jag haft i benen.
Tjejvasan var en upplevelse vill jag lova :) man behövde ju inte känna sig ensam i spåret direkt.. ;) eller förresten vilket spår? det fanns inga.. det hela blev ju då självklart ännu jobbigare, och ibland ville jag bara slänga skid-helveterna i skogen och ta en skoter hem. Men envis som jag är så tog jag mig i mål :) Vilken känsla!! 3 timmar & 45 minuter känns fan inte illa med tanke på att jag endast åkt 5 mil i mitt liv förrut :)
tjejklassikern är nu avklarad och jag kan inte vara mer stolt än vad jag är.

sitter just nu och försöker planera min samling som jag ska ha på förskolan imorn.
är så nervös att jag inte kan komma på en endaste grej jag kan göra...
men jag hoppas jag kommer på något snart och att det blir lyckat imorn :)
praktik är så roligt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0