long time, no see

Det är återigen helg och dagarna bara flyger förbi. Vi har praktik och det är så roligt :) på kvällarna är jag helt slut efter den höga farten barnen håller och allt nytt jag lär mig. Bloggen har helt enkelt glömts bort. Även träning har det inte varit mycket med.. vilket är tråkigt. Men det kommer snart igång igen :)

Två veckor av praktiken har gått och som sagt, fy fan vad jag har roligt! :) barn är helt underbara och jag är säkrare än någonsin på att det är det här jag vill jobba med! bara en vecka kvar, sen är det tolv barn jag inte får träffa vid nästa vfu-period i höst, känns sorgligt, men samtidigt roligt! tänk att de ska börja skolan! :)

jag, malin, sofia & johanna sprang vårruset förra veckan! & gud så bra det gick :) jag överträffade mina förväntningar och inser att jag utvecklats massor inom löpningen :) tack för en mysig kväll tjejer :)

i lördags var jag, pappa & mamma i halmstad och pappa och jag cyklade hallandsloppet :) 100 km, jävligt backiga 100 km... Men det var roligt! & jämfört med tjejvätterna kapade jag 15 minuter på min tid, så det var väl okej :) det värsta här var att jag cyklade större delen av loppet ensam, det var ju inte så många medverkande... pappa är grym, 3,5 timmar :)

Jag & adam har köpt inlines så nu åker vi runt  på gatorna och har jätteroligt :) dock lite problem i nedförsbackarna ;) haha!

lagade precis klart middagen tills ikväll ;) pulled beef blir det :) klar om 6-8 timmar i ugn :) ska bli spännande! :D nu ska jag plugga lite till, man är aldrig ledig,

PUSSSSS


vårruset :)




baby på hal is ;)


barnen löste mitt problem galant :) här är en bro :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vacker du är / matilda alfengård

2011-05-14 @ 16:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0