FREDAG,

Gud så skönt att det är fredag! Ligger i mormors soffa nu och är helt slut. Dagen på praktiken var lika givande som jag hoppats :) fick dessutom höra att jag gav dem bra idéer och det gjorde mig glad :) att jag dessutom fick titta på roliga leksaker i br katalogen var bara ett plus!

Spinningen var svettig och efter en promenad runt sjön var jag helt slut! Kändes som att jag gick in i en vägg, hela kroppen värker och det känns som jag ska gå sönder. Behöver en huvudvärkstablett, vet inte varför jag inte tar en?? Hatar piller... Ska snart åka hem och parkera mig framför tv:n. Ska bli skönt!! :)

Har dessutom varit med Malin när hon piercat tragus idag! :) var roligt & jag tittade till och med på nålen ;) haha! Det är så roligt att vi umgås mer nu, att vi hittar tid till det :) love!

Ha en fin kväll nu alla, det är ni värda!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0