GILF

Helt sjukt! Kan inte låta bli att kolla på fråga Olle dokumentären... Det handlar om gilfs = grannies I like to Fuck! Så läskigt!! (& jättepoulärt :o)

Praktiken är rolig och jag känner att jag utvecklas. Man ställs varje dag inför nya utmaningar och tar alltid med sig nya erfarenheter hem :) imorn är det stängningsdag på förskolan så det blir en förmiddag med massa diskussioner imorn :) jag ska vara frågvis och lära mig massor! :)

Sen blir det lunchspinning, lunch med Malin, promenad med mamma & middag med mamma och pappa :) sen ska jag ha en lugn kväll med mig själv :)

Kram på er :)

Finaste lillasyster på bild!


Kommentarer
Postat av: malin

haha söt jag är!



puss min finaste :)

2011-11-17 @ 22:38:50
URL: http://mtef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0