as if nothing really matters

Jag är arg, ledsen och besviken. Jag känner mig uppgiven och dålig. Jag är trött på att känna att det aldrig räcker till. Det är inte rätt att ha en lärare som gör att man känner att det inte är någon mening att göra sitt bästa, för att hon ändå underkänner allt. Det känns orättvist att jag återigen blir underkänd och denna gången på andra grunder än den förra. Det känns för jävligt att jag ska skriva om saker som inte fanns i orginalfrågan. Det är jobbigt att få komplettera en andra gång och ska jag vara ärlig så skäms jag nog lite över det med. Jag orkar inte vara sur mer. Jag orkar inte. 

Sitter iallafall här nu och försöker skriva seminarietext och inskolningsuppgiften. Adam är och spelar badminton och jag ska fixa kaffe tills han kommer hem. Det känns tråkigt att sitta här, tråkigt att skriva något som jag ska lämna in till samma lärare som underkände mig, igen. Men det känns ändå roligt att det är tisdag, vilket betyder PT Cirkel FIT med Sofie. Imorn box och på fredag åker jag till Stockholm. Det är återigen dags för lidingöloppet och i år är jag lite nervös. Men det är väl bara att springa? ;)

Hoppas allt är bra med er.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Stackare!! Vad arg man blir! Anar vilken lärare du syftar på. De är så orättvist så de finns inte, känns som hon bedömmer precis hur hon själv vill, o du verkar inte vara ensam om att få göra om det, igen!



Men ge inte upp Erika, du fixar detta! :))

Kram!

2011-09-20 @ 18:27:40
URL: http://dolcecasa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0