I huvudstaden

Är inne på min fjärde dag i vår underbara huvudstad! :)
Det har inte hänt så mycket, utan jag har myst med kusiner, morbror & Hanna. Vi har ätit god mat och varit ute på bussäventyr. Jag och Tom blev avslängda av en buss på ett ställe jag inte visste var det var, men jag tog honom på axlarna och promenerade och lyckades hitta Moas fotbollsmatch och så var det löst :)







& igår var det då lidingöloppet. Det är verkligen roligt att tävla i löpning, speciellt på så här stora tävlingar! :) det är så mycket folk och massa musik och glädje att man inte fattar att milen helt plötsligt är slut :) men jo, det var jobbigt, för det finns sjukt jobbiga backar på lidingöloppet. MEN jag förbättrade min tid med 3 minuter så jag är sjukt nöjd :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0