Kanelbullar <3

Ställde klockan på halv sju igår kväll. Varför gå upp så tidigt när du är ledig kanske någon undrar? Dels för att jag är lite knäpp, men mest för att jag skulle hinna baka kanelbullar innan jag åkte in till stan! Jag var pigg när jag vaknade så bakandet blev en fröjd :)

Jag smakade ingen. Utan smaktestet får pappa & mamma göra när de kommer hem från träningen ikväll. Det är dom värda! :) 

jag fick också reda på nyss att jag ska jobba imorn, jag fick tiden jag satt upp mig på. 13-20.30 :) jag klagar inte, utan ser fram emot lönen! :) plus att det är sjukt trevligt på östregården! :) dock så var jag tvungen att ställa in vinkvällen hos elin. Men det kommer fler tillfällen! :)





nu ska jag till sofia och plugga! :) aldrig är man riktigt ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0