Livet består inte av att vänta ut stormarna. Det handlar om att lära sig dansa i regnet.

Det ösregnar ute. Jag skulle ge mig ut på en löprunda var det tänkt, men än så länge sitter jag här inne och mest väntar på att det kanske ska sluta regna! Har passat på att boka in mig på ett trningspass imorn kväll & har även bokat in min spa-behandling jag fick av adam i födelsedagspresent :) tror nästan att jag kan orka med vad som helst nu när jag har en avkopplande stund framför mig på nästa torsdag!

Skolan drog igång med väldig fart. Massor att göra och ha koll på. Men vi kommer nog in i det snart :) Ikväll har jag iallafall inte planerat att plugga, utan ska på bio med Systra Mi :)
& cyklingen igår... vet inte om jag vill prata om det, för fy vad jobbigt det var!!! ;)
men jag klarade det. & då lovade jag ju mig själv att vara stolt. så det är jag!

Kommentarer
Postat av: Sarah Gabrielsson

Var med och tävla om ett par Jeffery Campbell shoes i samarbete med Nelly.com i min blogg om du känner för det :)

2011-09-05 @ 14:29:27
URL: http://fashionpunsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0