Tell everybody I'm on my way

Sitter på Stockholm central nu och väntar på tåget hem. Verkar som att tåget är 15 min sent hit, så jag kommer nog inte iväg i tid! Men det gör inget, ska ändå vänta på bussen hem i Alvesta i 40 min... Så en halv timme sent gör inget :) har haft jättefina dagar här uppe :) i måndags mötte jag upp morfar och vi tog en kaffe på stan innan vi åkte ut till honom och lagade mat. Igår var vi och åt lunch på Kulturhuset innan vi hämtade Tom på fritids :) därefter mötte jag upp Jimmie & vi handlade lite, gjorde två efterrätter och åt sedan på indisk restaurang! Första gången jag åt indiskt, men ack så gott det var!!! Nu på morgonen har jag lämnat barnen på fritids, sprungit en sista runda i årstaviken och nu är jag på centralen som sagt. Tack all underbar släkt för allt. Ni är bäst!! Jag kommer tillbaka tillsammans med resten av familjen den 3-6 november! Ses då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0