- 11 grader

Det är söndag och jag är nog lite bitter över att helgen snart är slut. Jag vet att det är nästan en hel dag kvar, men jag är ingen fan av söndagar. Det ger mig så mycket ångest, att en vecka är slut och att det är dags för en hel drös nya vardagar.. fast nästa vecka kommer att bli bättre :) tar mina sista pencillin imorn, så sen kan jag sluta känna mig lat och äcklig och börja träna igen :D jag ska också få skriva ett skolarbete på min nya älskling :) & så på torsdag bär det av till Stockholm :) älskar vår huvudstad så det ska bli jättekul! tyvärr ska vi spendera hela lördagen på annan ort för lite skidåkning, men förhoppningsvis blir det bra det med :)

Måste bara skriva något om Melodifestivalen med. Det räcker nog med; jag avskyr Sean Banan. B L Ä !

Jag är trött och seg idag. Ska snart bege mig upp till Samarkand och handla lite frukt innan jag tar bussen hem. Väl hemma får vi se vad som händer. Jag ska iallafall läsa lite, för jag läser en sjukt bra bok nu. Kirre heter den och är en av de böckerna vi ska läsa under den kursen vi läser nu. SJUKT BRA BOK!

Nu ska jag klä på mig lite kläder och ge mig ut i kylan.
Kram på er, vilka ni nu är! :)


bild på min fina familj när vi var i Lübeck i julas. Satt och tittade på bilder därifrån igår och kom fram till att det var en av de roligaste helgerna i mitt liv. Himla trevligt :) Älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0