Köttsugen!

Var sjukt sugen på kött idag. Det riktigt vattnade sig i munnen. Men det fanns inget kött som såg gott ut i affären :( så jag gjorde biffar istället! :) & mums blev det :D serverades med stekta grönsaker. Ligger nu i soffan och Adam är iväg. Ligger här och njuter av att vara ensam och att bara slappna av. Det ni!

Var med Sofia ute hos Johanna efter skolan och drack kaffe och gick en promenad i skogen tillsammans med alla hundarna. Var jätteroligt att vara ute i skogen och prata och skratta, men GUD vad kallt det var om fötterna!!! seriöst, de tinade nog inte på säkert 40 minuter och nu kliar det på dem hela tiden. usch :/ köldskador.... men det spelar ingen roll vad jag har för skor för jag har världens sämsta blodcirkultation i fötterna... :(

Jaja, Nu ska jag njuta vidare här under filtarna :) ska nog ta mig lite glass senare :)
Ha en fin kväll mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Åååh, smarrigt :))

2012-02-06 @ 21:46:19
URL: http://dolcecasa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0