made for running

wohooo! första löprundan utomhus sedan den 25:e december är nu gjord och herregud så skönt och roligt det var! :D kändes som att jag flög fram med bra musik i lurarna :) lite halt var det dock, men det ger bara lite mer träning Vill ni ha ett träningstips?? Klart ni vill ;) När ni ska ut och springa, hitta en lång väg (typ en raksträcka, fast inte för rak, för då blir det ju tråkigt) och bestämmer ni hur länge ni vill springa, eempelvis 30 min. Sedan springer ni en kvart, vänder och springer tillbaka. Tanken är då att man på tillbakavägen ska försöka  "slå" den tiden man hade fram till vändningen. sjukt motiverande och roligt!! :) snöra på er skorna nu och ge er ut!!!

Haha, sjukt snygg är jag :) lite inspirerade blir ni va???

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha jag blev fan inspirerad :D tävlingsinstinkten i dn som kommer fram!!

2012-02-08 @ 18:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0