Tufftuff

Sitter på tåget, precis som jag gjort de senaste typ 4 timmarna (så är det nät man väljer intercity-tåg ;)). Det är sjukligt varmt på tåget, men vi ligger till och med 10 min före tidtabell, så ingen försening här inte :) Har dessutom nästan skrivit klart min text om samtal i skolan, bara lite finslipning kvar :) tittar just nu på vänner och längtar tills jag är framme och får sova! är så trött :)

för övrigt är jag jättglad idag! :) fick bra kritik av lärare och studiekamrater under dagens opponering så känner mig stolt :) lite mys med adam och lite shopping (skidvantar) har också hunnits med :)

Hoppas allt är bra med er, ha en fin kväll! :)

haha, och förresten! på tal om sociala regler och typiskt svenskt som vi pratade om på föreläsningen i måndags så började killen som satt bredvid mig prata med mig... kände så konstigt och jobbigt... varför ska jag berätta för honom om vart jag och mina skidor ska ta vägen och hur det känns och hur jag tror det kommer gå...? tacka gud för hörlurar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0