Ljungby

Sitter i Ljungby hos min gammelmorfar. Har precis ätit lax, potatis & äggsås. Namnam!! Snart blir det efterrätt med :)

Är så trött idag! Har vänt på dygnet lite. Vaken sent, sover länge! Känns jobbigt att skolan börjar nästa vecka igen. Men det är nog bara för att man vant sig vid ledighet. Egentligen är jag rätt ivrig att börja plugga igen, så att man blir klar snart ;) hehe!

Det är januari & början på ett nytt år! Ett år med massor med möjligheter :) när alla börjar sitt nya nyttiga liv tänker jag fortsätta med mitt :) såååå motiverad & inspirerad. Såg biggest loser finalen i förrgår.. Finns inget mer inspirerande!! Skulle vilja lägga ut bilder, men vill inte spoila hur det går!! Åååhhhh

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0