Sweat baby, sweat

Fick bli en snabbträning idag. Kom inte iväg som jag tänkt så det blev bara 45 minuter, men sjukt effektivt! :) 20 minuter på löpband, 10 minuter rodd & 15 minuter gym för triceps, axlar och mage. Allt för att göra kroppen redo för 3 mil på skidor. Det är nära nu! Får lite ont i magen när jag tänker på det, men jag kommer klara det, så envis som jag är.

Jag älskar att ha något att träna för! & efter Kristinaloppet (skidor) blir det vårruset och hallandsloppet (cykel) i maj, tjejvättern (cykel) i juni, Vansbrosimmet i juli och tjejmilen & lidingöloppet i september. Så nog har jag något att träna inför! :D någon som vill hänga på på något? :) jag är även öppen för nya utmaningar... ;)

Ligger i min säng nu under min gosiga filt och fryser ändå. Pluggar lite inför fredagens seminarium men jag är mest trött ikväll. Vet inte riktigt vad jag ska orka hitta på :/ jag ska iallafall laga lunchen tills imorn och äta en äggmacka och dricka lite te... 







Sw

Kommentarer
Postat av: Jonna

Du är SÅÅ duktig!!!

2012-01-25 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0