Fantastisk Fredag

Efter att ha lämnat tjejerna mötte jag upp Morfar och Yvonne och gick och tog en fika på ett mysigt café :) jag var ganska mätt efter maten så tog en liten chokladpralin med hallonsmak och det var helt fantastiskt!! fruktansvärt god och med lite kaffe till var det himmelriket! måste börja unna mig lite dyra praliner, för det är så värt det!

Efter fikat tog vi en promenad hem till mina kusiner och här sitter jag nu. Iskall om fötterna men himla glad och lycklig :) ska snart laga middag tillsammans med Hanna och sedan blir det fredagsmys med henne, min morbror och mina kusiner :) är ganska laddad och spänd inför morgondagen! :) ska bli kul!!

Världens bästa morfar!


den lilla gobiten!





vackert!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tusen tusen tack för idag :))

Vilken fin sista bild i bloggen, verkligen vacker!

Ha en underbar fredagskväll nu och lycka till imorn, ska hålla tummarna :))

2012-02-10 @ 19:41:00
URL: http://dolcecasa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0