Godkväll,

Myser i min onepiece i sängen och försöker plugga lite :) går väl sådär, men jag har ju imorn på mig med :) tror att jag iallafall har kommit en bit på vägen då jag kommit på en flerstämmig lärande situation, bara begrepp och teorier kvar. alla dessa begrepp pch teorier, herrejisses! undrar hur många man kommer använda sig av när man är klar?? :) tar väl till mig de teorier som stämmer bäst överens med mig själv och sedan blir det nog kanon! :) man slutar aldrig lära! :)

Ser mycket fram emot morgondagen! :) ska först åka till gamla praktikplatsen och hälsa på lite :) himla roligt att träffa alla barn och all personal igen! Efter det blir det fika med en barndomskompis & hennes son och sedan träning :) på kvällen blir det matlagning med älsklingen. Någonstans där emellan ska lite plugg klämmas in med :) BRA TORSDAG! :)

har kommit av mig med träningen med efter sjukdomen och all träningsvärk... men imorn ska det tas upp igen! :D gym & kondition imorn, spinning på fredag, skidor/gym på lördag och powerpump på söndag! :)

förra årets vårrus! :) längtar till detta årets lopp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0