Kristinaloppet 2012

Lite bilder från denna fantastiska dag :) jag är supernöjd och jätteglad :)
I DID IT!! :D

Väntar på tunnelbanan, dricker kaffe och spelar wordfeud! :)


Jättegod frukostbuffé på ett supermysigt café :)


Jag & Hanna innan start :)


Marita & Hanna


Lycklig och glad efter målgång. Jättetrött och seg i kroppen också...

Skollunch till middag! :)


Norberg


Norberg

Norberg

Nu sitter jag i en massagestol och har det skönt. Ett glas vin och lite choklad för att fira :) älskade dessutom David i mello idag! :) nu ska jag sova. woho, vad jag är nöjd idag.

KRAM
& förresten.... ingen av mina läsare som ville tillkännage sig....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det gick inte att kommentera just det inlägget där du skrev att man skulle tillkännage sig. Men jag läser din blogg och tycker det är jätteroligt att hänga med i vad du gör Erika :)



Kram!

Sanna Sp06A

2012-02-12 @ 12:34:58
Postat av: Jonna

Nuuu går det, åtminstone i detta inlägget så here it comes, JAG LÄSER :D

2012-02-12 @ 18:44:17
URL: http://dolcecasa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0